09.01.2013

Mine nytårsforsætter

 ♥ Bedre blogning
Med bedre blogning mener jeg både flere indlæg og bedre indhold + mere kvalitet i indlæggene. Jeg ved ikke om det kommer til at ske, men jeg vil prøve.

 ♥ Udforske Photoshop
Et mål jeg satte mig i slutningen af sidste år, men ikke rigtig fik gjort. Jeg vil virkelig gerne blive bedre, og en god måde at blive det på er at prøve.



 ♥ Bruge kameraet mere
Sidste år lå det lidt for meget bare og pyntede. Lige da jeg købte 1000D'et blev det brugt stortset hver dag. Det vil jeg gerne igen.

 ♥ Sige mere i timerne
Mine standpunktskarakterer var meget fine, med undtagelse af de mundtlige. Hvis jeg bare sige lidt mere i timerne, kan jeg lynhurtigt få hævet alle mine mundtlige karakterer! Jeg synes allerede, at jeg er godt igang med at opfylde dette mål. Nu skal det bare holde resten af året.


 ♥ Styrketræne mindst 1 gang om ugen
Det lyder sikkert ikke af meget, når andre folks mål er "styrketræne 5 gange om ugen". Men personligt hader jeg styrketræning, så det at komme igang er en stor ting for mig. Heldigvis styrketræner vi med holdet en gang om ugen, men hvis det er aflyst, skal jeg selv gøre det her hjemme! Det er mit mål.


Jeg ved godt det ikke er meget, men de skal jo være mulige at holde.
Noget vi har tilfælles?

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Synes det er nogle fine og realistiske mål! :-)

    Jeg har selv at få styrketrænet 3x10 hver dag (hvilket ville være det samme som er styrketræne 1 gang intensivt om ugen ;-))

    SvarSlet
  2. Ej, 3x10 gange dagligt er ret vildt..!

    SvarSlet