27.10.2012

dadadaaaam

Heeej!

ENDELIG blev jeg færdig med mit projekt! Uha, jeg har glædet mig! Mit projekt er nemmerlig:



Minifotostudie!
Det er super fedt! Ikke perfekt på nogen måde, men det gør alligevel billeder liiige lidt pænere. I får nok en masse studiebilleder når jeg får nye ting fra nu af.
Min lillesøster var også ellevild, hun mente selvfølgelig, at der skulle farvet lys til! Så hun kom rendende med røde og grønne "filtre", haha <3


Jeg er helt oppe at køre, kan I nok mærke. Og så er jeg også bare generelt så glad lige nu! Vågnede op i morges uden nogle lektier og afleveringer at tænke på, da jeg (endelig) har lavet det hele. Skal jo også spille i morgen, de timer hvor jeg virkelig bare slapper af i hovedet. Man tænker kun på kampen og intet andet. Det er rart. Jeg skal jo også dømme i morgen. Det bliver sindssygt! Er vildt nervøs.. Men det skal nok gå.

Ellers skal vi ind og se 007 i aften! Faktisk kun om et par timer. Det bliver vildt hyggeligt.

Hvad er jeres planer for resten af weekenden?

xoxo Mille.

2 kommentarer:

  1. Gud hvor fedt!
    Ville jo være perfekt at bruge, når jeg skal tage billede til mine anmeldelser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville det! Glæder mig til at se!

      Slet